Nejčastěji kladené otázky

 

1. V jakém stavu se nachází objednávka?


Informace o stavu Vaší objednávky naleznete v našem klientském centru. (Přihlašovací údaje Vám byli zaslány e-mailem při první nákupu).

 

2. Musím být registrovaný zákazník?


Pro nákup není registrace podmínkou, ovšem registrovaný zákazník může využívat online klientské centrum, bude informován o naších akcích a novinkách.

 

3. Jak při osobním odběru poznám, že mé zboží je připraveno k vyzvednutí?


"Zboží skladem" je k osobnímu odběru připraveno ihned, dle způsobu úhrady objednávky. Více informací osobní odběr.

 

4. Mohu zboží vrátit , v případě že nebude vyhovovat?

Kupující má v souladu s § 1829 odst. 1 občanského zákoníku právo od kupní smlouvy odstoupit, a to do 14 dnů od převzetí zboží.
V případě odstoupení od smlouvy se kupní smlouva od počátku ruší a kupující je povinen zboží vrátit prodávajícímu do 14 dnů od odeslání odstoupení od smlouvy prodávajícímu.
Zboží musí být prodávajícímu vráceno nepoškozené, neopotřebené, čisté a s kompletní dokumentací.


Více informací v obchodních podmínkách.

 

5. Možnost vyzvednutí zboží v kamenné prodejně?


Bohužel kamennou prodejnu nemáme, Vaše zboží si můžete vyzvednout v místě odběru zboží Český Těšín.

 

6. Máte dopravu zdarma?


Platí pouze při nákupu nad 5000 Kč , provozovatel e-shopu si vyhrazuje právo tuto akci časově omezit. Podrobnosti a ceník dopravy zde.

 

7. Lze si objednat zboží po telefonu?


Ano, rádi Vám s objednávkou pomůžeme na tel. čísle: +420 606 038 797 (od 8:00-16:00h, každý pracovní den).

Hodnocení obchodu na Zboží.cz