Založení reklamace

číslo objednávky / faktury:
Název produktu:
Kód produktu:
Typ reklamace:
Důvod reklamace:
Obsah balení při odeslání:
Fotografie poškození:
Vaše údaje:
Jméno a příjmení:
Ulice a ČP:
Město:
PSČ:
Stát:
Telefon:
E-mail:
Způsob doručení / vyzvednutí:
Dodací údaje:
Kontaktní osoba:
Ulice a ČP:
Město:
PSČ:
Stát:
Zboží bude přijato k reklamačnímu řízení za těchto podmínek:

1. Při uplatňování záruční opravy (výměny) je nedílnou součástí tohoto reklamačního protokolu kopie faktury.
2. Zboží nebo jeho část bude předáno dodavateli k reklamačnímu řízení kompletní v původním obalu nebo obalu, který bude dostatečně chránit zboží při přepravě (zákazník zodpovídá za tento obal), na náklady zákazníka.
3. Zboží nesmí být mechanicky poškozeno zákazníkem. Pokusy zákazníka o opravu zboží jsou nepřípustné a může být na ně pohlíženo jako na neoprávněnou reklamaci!
4. Zákazník je povinen při uplatnění reklamace poskytnout potřebnou součinnost prodávajícímu k úspěšnému vyřízení reklamace.
5. Dodavatel se zavazuje vyřídit reklamaci ve prospěch zákazníka v co nejkratším termínu, a nejpozději do 30 dnů od přijetí bude zboží připraveno k odběru u dodavatele. Pokud zákazník předá k reklamaci nekompletní zboží, vyhrazuje si dodavatel právo prodloužit tuto dobu. Pokud zákazník neposkytuje potřebnou součinnost prodávajícímu k úspěšnému vyřízení reklamace ve lhůtě přesahující 14-ti dnů může prodávající reklamaci zamítnout jako neoprávněnou.
6. Reklamující bere na vědomí a souhlasí s tím, že mu mohou být účtovány náklady spojené s neoprávněnou reklamací.


Založením nové reklamace listu kupující stvrzuje, že se seznámil s obchodními podmínkami, a že s nimi v plném rozsahu souhlasí.


Ověření uživatele:
Kategorie
Emailový zpravodaj
Váš názor nás zajímá
Nejprodávanější zboží
Novinky
Zpracování dat
Schovat