Vyberte si kategorii
Menu

Založení reklamace

Číslo faktury:
Zadejte název reklamovaného produktu
Vaše údaje:
Zadejte kontaktní osobu
Zadejte ulici a číslo popisné
Zadejte název obce (města)
Zadejte poštovní směrovací číslo obce (města)
Zadejte číslo Vašeho mobilního telefonu, nejlépe v mezinárodním formátu např. +420700100234
Zadejte Váš e-mail
Dodací údaje:
Zboží bude přijato k reklamačnímu řízení za těchto podmínek:

1. Při uplatňování záruční opravy (výměny) je nedílnou součástí tohoto reklamačního protokolu kopie faktury.
2. Zboží nebo jeho část bude předáno dodavateli k reklamačnímu řízení kompletní v původním obalu nebo obalu, který bude dostatečně chránit zboží při přepravě (zákazník zodpovídá za tento obal), na náklady zákazníka.
3. Zboží nesmí být mechanicky poškozeno zákazníkem. Pokusy zákazníka o opravu zboží jsou nepřípustné a může být na ně pohlíženo jako na neoprávněnou reklamaci!
4. Zákazník je povinen při uplatnění reklamace poskytnout potřebnou součinnost prodávajícímu k úspěšnému vyřízení reklamace.
5. Dodavatel se zavazuje vyřídit reklamaci ve prospěch zákazníka v co nejkratším termínu, a nejpozději do 30 dnů od přijetí bude zboží připraveno k odběru u dodavatele. Pokud zákazník předá k reklamaci nekompletní zboží, vyhrazuje si dodavatel právo prodloužit tuto dobu. Pokud zákazník neposkytuje potřebnou součinnost prodávajícímu k úspěšnému vyřízení reklamace ve lhůtě přesahující 14-ti dnů může prodávající reklamaci zamítnout jako neoprávněnou.
6. Reklamující bere na vědomí a souhlasí s tím, že mu mohou být účtovány náklady spojené s neoprávněnou reklamací.


Založením nové reklamace listu kupující stvrzuje, že se seznámil s obchodními podmínkami, a že s nimi v plném rozsahu souhlasí.

Rychlé doručeníOd objednání 24h
Zákaznický servisPo-Pá 7:00 -15:30
Bezpečná platbaNakupujte bezpečně
Akční nabídkySlevy až 50%
Ověřená firmaVíce než 10 let na trhu
Spokojení zákazníci300 000+ objednávek
Zpracování dat
Schovat
Přihlašovací formulář
Zapomenuté hesloNová registrace